piątek, 10 kwietnia 2009

Nie ma to jak wiosenne trullala


Koniec świata. Włączyło mi się SDM to po pierwsze, po drugie- nawet w naturze nie ma idealnie czerwonego lakieru do paznokci. No i skończyła się promocja 'obojętnie co, w prezencie rude' o której mówiła Dolores.
nie wiem jak ty, ale ja to muszę przełączyć.

Maria Magdalena była ruda, jasne, a twoja stara podciera się telegazetą. Mój humor to zlep bzdur i ogólnej dzikości (buhaha skończyły mi się leki i okres spóźnia mi się tydzień).

5 min później:
peggy brown na żywo
nie mam już ciemnych włosów, poza tym cierpię na płaskocyc od urodzenia więc się nie klasyfikuje.


Kochana Lo, chce kolejną cześć Aleksandra (boski Sasza! boski rosyjski kochanek, niech da mi w mordę w paryskim hotelu) bo ja chce psycho romansu przy którym będę mogła zachowywać się niczym laska z pierwszych stron 11 minut.



w poniedziałek krew boga, po roku, po trochu, umrę zapewne.




u nas nieźle

3 komentarze:

  1. zaraz poleje się w majdy, jakieś dwa dni temu usunęłam "japierdolewszystkozajete" bez kitu, albo może to było "kurwawwszystkozajete" ahahhahaha cakolwiek za słowo tu nie wpiszesz to ono już istnieje. właśnie wróciłam mcd, nażarłam się po pachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Coelho, przeczytaj 'weronika postanawia umrzeć' ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ty jest "nokurdewszystkozajete" ale mam skleroze.

    OdpowiedzUsuń