Tzw 'niealkoholowe imprezy
GiLA'. Zaniemogłam od 9 do 14. czuje się jakby była 10. Jako, że obiecałam gospodarzowi opisać te zacną
posiadówę zabieram się do dzieła. No tak, wiem, miał
być fotoblożek, ale
blogspoty są teraz takie pro-o-o (bardziej niż fotografowie
feszyn ; ' d).
Pamiętam,że rado miał dobre śliwki. Koniec.