czwartek, 17 grudnia 2009

mniej niż 3

7 komentarzy:

  1. Patuź, i tak CIę wszyscy mylą z nią, no ej.
    W ogóle mam buty prawie-jak-ze-zdjęcia!
    A oksfordy darzę mega mega mega miłością, ale się jakoś nie widzę w takowych.
    Chcę sie z Tobą zobaczyć jeszcze w tym roku, Loverze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. katarzyno bluźnisz ;p

    mój ojciec nie kojarzy Kate Moss!
    ja nie wiem co to oksfordy, zresztą chyba byłabym na takie coś co ona ma na nogach za niska.

    wiesz, że się pomyliliśmy z obliczeniami i koniec świata mógłby być dzisiaj?

    a mama każe mi się przyzwyczajać do mówienia 'pole'.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ona się nazywaa?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chce dzisiaj konca swiata, bo cina od dawna cos kombinuje dla mnie ; p i chce sie dowiedziec co ; Da dowiem sie juz jutro ; p ide ze skrzypcami grac koleny do szkoły ; d
    wczoraj bratleona grał diabła w przedstawielniu ; D
    love1!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem nigdy nie miałam kaca ; d

    dla mnie interpol to było lato do zeszłego grudnia kiedy zobaczyłam reklamę.
    obklejam sobie szafę katalogiem HMu ;d

    możemy się spotkać jakoś we wt/śr? Bo tęsknię!

    OdpowiedzUsuń