niedziela, 14 marca 2010

Kto pierwszy

2 komentarze:

  1. słuchaj. Stęskniłam się za Twoim głosem. Sobota 27 III (bo ja tak kocham Kierysa że przez przypadek nauczyłam się wystarczająco dobrze IIWŚ żeby być w finale Losów Polaków na Wschodzie po '39 -.-' i ta jakoś mi zejdzie na Katyniu i Gułagu?)? Wszystko po tym? Założę koszulkę ze zdjęciem z Manhattanu a na urodziny zrobię sobie w końcu tę co chcę od dawna z Tobą i Ciną.

    Ty no, a ja widzisz ciągle porzucam tych reżyserów/pisarzy/literaturoznawców i wyląduję jako polonistka :d

    Tęsknię. Nie szkodzi, że Cię nie było, bo nie używam internetu tylko oglądam z babcią Jaka to melodia. Tęsknię!

    Dżizas, i nie umiem stosować w praktyce zasad związków międzyludzkich ; d

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbym nie tylko ja pałała wielką niespełnioną miłością do NYC? <3 :)

    OdpowiedzUsuń