sobota, 4 czerwca 2011

Uro A







Na co masz ochotę kochanie? Paryż, czy LA?
Popełniłam wielki błąd, zachwiałam swoją równowagż i tradycją. Nie złozyłam sobie urodzinowych zyczen. I bardzo dobrze, bo nigdy nie zyczyłam sobie tego co teraz mam, a jest lepiej niz kiedykolwiek.
Kawa z rana, rozmowy do poznej nocy, kulinarne uniesienia, całusy zawsze i Wrocław cały mój.
15 wylatujemy tam, gdzie srednia temperatura wody w roku to 24'c. Już wiesz gdzie lecimy?
w poniedziałek przyjdzie moje cacuszko za bolesne dwa kafle. Efekty zobaczycie wkrótce.
Ciao!

Zdjęcia by Sonia Szóstak.

11 komentarzy:

  1. aaa, umieram na zawal. Piekna Ty, i super foty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite foty, wow
    Wwa?

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale, no to jak ci leci? moze cos wiecej napiszesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, warszawa.
    Jak mi leci? Po staremu, tylko w nowej odsłonie. Strasznie gorąco i już nie pale petów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia.
    Bywaj tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  6. i co dalej? wybierasz się na studia czy masz jakies inne plany?
    lubie nowa odslone, mam nadzieje, ze bd wpadac czesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko palac jazz mozna zrozumiec to co piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  8. ide na akademie wizazu i stylizacji we wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś taka ładniusia, że serce pęka z zazdrości.
    eeeeeech, ciekawe czy będzie mi dane spotkać cię na jakiejś ulicy. choćby wrocławskiej ": p
    powodzenia i udanych wakacji:*

    OdpowiedzUsuń
  10. moze, moze, codziennie bywam w centrum ; p

    OdpowiedzUsuń
  11. znowu zastój!
    pokaż coś z tej hiszpanii czy innego gorącego kraju : d

    OdpowiedzUsuń