czwartek, 3 marca 2011

.

Moja kochana, zezowata kicia.
Pragnę wiosny i chociaż jednego samotnie (tylko z Tobą) spędzonego weekendu w moim domu, to tak aby później nie tłuc się prawie 6 godzin pociągiem, bo coraz mniej to lubię. Zwłaszcza w trzaskający mroź, kiedy w pociągu wysiadło ogrzewanie.
To jeszcze przede mną, ale nie tak szybko jakbym chciała, bo  w sobotę spotkamy się w stolicy i  znowu zobaczę cie z daleka jak uśmiechasz się szyderczo. Później ty powiesz, ze ładnie wyglądam po 10 h pracy i pocałujesz mnie. Tralalalalalala, tak bardzo pragnę wiosny, oxfordów, moich białych koronkowych rajstop, kremowego płaszcza, długich spacerów i wszystkiego, co mi się z tobą kojarzy.

+ Red Valentino, oh ah oh oh, sobota ach to ty <3

5 komentarzy:

  1. byś dodała zdjęcia ze studniówki, ciekawi mnie jaką miałaś sukienkę 0.0

    OdpowiedzUsuń
  2. NinJin, dawaj częściej znać, co u Ciebie : )
    jakie studia?

    OdpowiedzUsuń
  3. na czas nieokreślony żadne stu. kieckę miałam długą czerwoną.
    btw nie mam ochoty juz prowadzić bloga, strasznie mi sie nie chce : p nie mam juz problemow natury egzystencjalnej ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie, niech Pata nie znika z internetowej przestrzeni! ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. 20 yr old Structural Engineer Werner Murphy, hailing from Port McNicoll enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Ghost hunting. Took a trip to Primeval Beech Forests of the Carpathians and drives a Ford GT40. odwiedz strone

    OdpowiedzUsuń