środa, 16 marca 2011

Dear spring.

10 komentarzy:

  1. na jaki kierunek się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie żaden. później coś bardziej kreatywnego

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyno, jaki Ty masz piękny akt na mm *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków lepszy, chociaż nigdy we Wrocławiu nie byłam : p

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jest na liście "muszę zrobić, trzeba zobaczyć"

    OdpowiedzUsuń
  6. jest bratem bliźniakiem Krakowa; p

    OdpowiedzUsuń
  7. no no, to musi być miłość, bo pamiętam jak szłyśmy Starym Miastem w Krk i zarzekałaś się że wygra z Wrocławiem :D

    zawsze chciałam odwiedzić, to teraz przynajmniej będę miała pretekst <3

    o jeny. mi też się nie chce matury w tym roku. Przekładamy?

    OdpowiedzUsuń
  8. nie! bo w przyszłym jest beznadziejna ustna z angola : D
    najwyżej poprawiamy xD

    OdpowiedzUsuń
  9. a to ok! bo ja w ogóle zlałam rozszerzenie i zdaję tylko podstawę.

    nienawidzę angola : <

    OdpowiedzUsuń