środa, 7 października 2009

Znalazłam

stary felieton JLW z maja 2008. Lubie czytać damską półkulę jego mózgu, bo jest odprężająca. Chyba tylko faceci go nie lubią, bo nie znam kobiety która by jęczała na wypowiedziane jego nazwisko. Widziałam go dwa razy w życiu i dwa razy splunęłam ze wstydu. Ludzie z doświadczeniem są tacy interesujący, a ci beż tacy żałośni. Nie chcę pisać jak człowiek oświecenia, bo przecież zaliczam się do skrajnościromantyczności.

Tęsknie za dniem w którym nie tęskniłam. 
Czasami. Bo popadam w obsesję, obłęd, nie mogę o niczym innym myśleć, jest mi fatalnie bo zamieniam się w rozleniwioną kluchę.

Polecono mi.
Książkę, która po 60 stronach jest monotonna pozbawiona jakichkolwiek drgnięć. Poleciła mi ją Fela, poleciła mi ją Aśka i Iga, poleciła mi ją Matka moja. Wszyscy mi ja polecają, a ja nią zygam od początku. Nie lubię książek tego człowieka. Przebrnęłam przez trzy, czwartą męczę.
Może po prostu muszę dorosnąć.




7 komentarzy:

  1. właściwie to nie chodzi o trójkąty, związki i miłość jak zawsze, ostatnio tego do zrzygania, (za miło); pp tylko o to, że wszyscy zamiast zachować swoje problemy rozdają je każdemu jak jakiś darmowy bonus, gratisowe cukieri i każą jeszcze szukać rozwiązania. i UWAGA muszę się martwić, martwię się, a nie lubię się martwić. Poza tym wszystkim to chyba mam jakąś mega jesienną depreche. Jaką książkę Ci poleciłam ?: D mogę teraz polecić tektonike uczuć, lekka do przeczytania w trzy migi.

    OdpowiedzUsuń
  2. haha weronika postanawia bla bla ble ; p
    gówno ; p
    jo tam, tektonike czytałam ; p
    prawie wszystko schmitta czytałam ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. no żartujesz, to jest najlepsza z jego ksiązek ! ! teraz nowa wyszła i kupiłam dzisij♥ więc wskakuje pod kołdre. schmitta też mam obalonego, tylko, że to są książki na jeden wieczór i nie ma czym się delektować./fela

    OdpowiedzUsuń
  4. książki<3 zdjęcie faktycznie rarr :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no sorry, rozumiem, próżność nade wszystko <3

    zauważyłam przeprowadzkę.
    skad zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń